Klacht: Restitutie te veel betaalde abonnementsgeld

op 07 december 2018 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

27 sept de krant opgezegd. 1 maand oozegtermijn. Helaas hadden we al betaald tm 31 dec. Was geen probleem, geld zou teruggestort worden. Nu 7 dec nig niets ontvangen. 6 x gemaild , 6 x gebeld, alleen maar aan het lijntje gehoude.
Maandag 3 dec werden we gebeld, de betaling aan ons was 29 nov klaargezet.
Nee dus, gelogen. Maar weer opnieuw gebeld.

Gewenste Oplossing:

Als ze betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 10 december 2018 om 11:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor het ongemak. Wegens de overgang naar een nieuw systeem heeft de uitbetaling vertraging opgelopen. De uitbetaling kunt u op 13 december terug verwachten. Het kan zijn dat er enkele werkdagen tussen zitten i.v.m. de bank.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Ingrid
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Postbus 5100
6130 PC Sittard
31 (0)46 411 76 00
backoffice@delimburger.nl
delimburger.nl|mediahuislimburg.nl

De Limburger is een uitgave van Mediahuis Limburg

Alle klachten die gemeld zijn door ghindri