Klacht: Dag vrij

op 18 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 december 2017 om 16:22 geantwoord

Beste meneer Van der Pol,

Het is spijtig dat uw pakket niet aan is gekomen. Hier wil ik dan ook mijn excuses voor aanbieden.

Wij raden het iedereen af om dagen vrij te nemen om een pakket te kunnen ontvangen. Naast dat dit u inkomsten kan schelen, is het namelijk het geval dat wij een indicatietijd geven die af kan wijken door omstandigheden. In het geval dat u een pakket uit het binnenland niet thuis kunt ontvangen, gaat dit pakket naar een afhaallocatie waar u deze gedurende twee weken af kunt halen. Als het een pakket uit het buitenland betreft, wordt het pakket eenmalig thuis aangeboden en gaat daarna naar een afhaallocatie. In beide gevallen kunt u dan zelf kiezen wanneer u het pakket af wilt halen. Vanwege de vele opties die wij hebben is het daarom niet mogelijk om u een compensatie aan te bieden. Mijn excuses hiervoor.

Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurgesteldboos