Klacht: Dag te laat bezorgd en toch een mail dat het de dag ervoor is bezorgd

op 15 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongelooflijk wat een oplichters praktijken bij dit bedrijf je besteld een Valentijns boeket dat niet geleverd word en dan ineens de 15-02 komt er een bezorg dienst van PAK die beweerd vandaag het pakket gekregen te hebben van het depot.Om 18.00u word er dan toch een boeket geleverd.Er zou een glazen vaas bij zitten waar voor betaald is €11,95
Nou het zat in een plastic beker (zie foto)
Ik zal niemand aanraden ooit iets te bestellen bij GREETZ tenzij ze er minimaal een week over mogen doen en dan nog niet eens .Het is gewoon oplichting want ze proberen je nog af te schepen met een vergelijkbare tegoed bon maar het effect van Valentijn is hierbij weg .
Dit is gewoon een …….Bedrijf

Gewenste Oplossing:

Geld terug en nooit meer wat met dit bedrijf te maken wllien hebben
En het boeket voor zo duur zag er ook niet uit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door WB amsterdam