Klacht: Dag 6 van deze comedie/tragedie

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Opnieuw laat DHL het afweten. Mijn pakket is weer in onderzoek, pakket 3SCPR0001401745.

DHL, stop met de struisvogel uithangen en vertel mij waar mijn 2 pakketten zijn! Pakket 3SCPR0001379819 en 3SCPR0001401745.

Zijn 2 leveringen van Ici Paris XL. Dat DHL hier zo laconiek mee omgaat geeft wel aan hoe hoog DHL klanttevredenheid en klantvriendelijkheid in het vaandel heeft staan, TOTAAL NIET.

98 % opgelost volgens klacht.nl, nou echt niet. Ja, DHL zet het op opgelost en daarmee is het dan ook daadwerkelijk opgelost?

Ik hoop dat Ici Paris XL stopt met DHL, dan kunnen wij er met een gerust hart weer bestellen. Nu, na 2 keer niet bezorgen, durven wij niet meer te bestellen bij Ici Paris XL, slechte zaak.

En DHL, kom nu niet met een lulverhaal dat Ici Paris eerst een onderzoek moet laten doen want dit heeft Ici Paris allang gedaan.

Kom gewoon mijn pakketjes brengen!

Als mijn pakketjes zijn bezorgd en DHL eens met de billen bloot gaat, nu wordt het steeds afgeschoven op Ici Paris XL en de ontvanger maar de bezorger is een keiharde DIEF

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 14:09 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat zending 3SCPR0001401745 niet heeft ontvangen. Wij hebben voor deze zending een ander afleveradres opgekregen dan u in uw bericht hier benoemd. Uw zending is om die reden niet op dit adres geleverd. Zending 3SCPR0001379819 staat wel op uw adres. Deze is volgens onze gegevens geleverd. U heeft deze niet ontvangen. Hiervoor heeft de afzender bij ons een onderzoek gestart. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door onze backoffice, zij zullen de afzender als opdrachtgever van DHL hierover informeren.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 18 december 2017 om 14:15 geantwoord

Dat bedoel ik met struisvogel spelen, klopt dat het op 2 verschillende adressen is geleverd. Dit met opzet omdat op ons 2e adres een bewakingssysteem is. Zo kunnen wij zien of de DHL bezorger wel/niet is geweest, maar maak wel even een nieuwe klacht, geen p[robleem

Alle klachten die gemeld zijn door Daniella19