Klacht: Dag 6 van deze comedie/tragedie deel 2

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Miranda, moet niet gekker worden of ik mijn pakket op het ene of mijn andere adres laat bezorgen. Klopt dat zending 3SCPR0001401745 op mijn andere adres bezorgd moest worden, hier draait een bewakingscamera 24/7 zodat ik kan zien of de bezorger wel of niet is geweest. Aan de hand van deze beelden kan ik ook zeggen dat de DHL bezorger NIET is geweest. Adres hiervan is kan ik hier niet plaatsen maar nummer is 15.
En ook jij kan zien dat het op dezelfde naam staat. Ik heb DHL allang aangegeven dat het om 2 verschillende adressen gaat maar DHL webcare speelt graag voor struisvogel, weigert andere meldingen te lezen, onderzoek te doen naar de dief die zich bezorger noemt en loopt hier constant de vermoorde onschuld te spelen.
Het ligt altijd bij de klant of de verzender maar nooit bij DHL.

Ik kan je wel verzekeren dat Ici Paris in het geheel niet blij is met de werkwijze van DHL.
Alleen maar lof voor Ici Paris, die doen tenminste iets, dit in tegenstelling tot DHL

Dus kortom Miranda, zorg dat de bezorger de 2 pakketjes komt brengen, pakket 3SCPR0001401745 en pakket 3SCPR0001379819.

EN NOGMAALS DE WAARSCHUWING, en hier is Ici Paris XL van op de hoogte, er draait een bewakingscamera!!!! Aan de hand van de beelden kan ik aantonen dat de bezorger van DHL niet is geweest, niet op 13-12-2017 en niet op 14-12-2017

Als mijn 2 pakketten gebracht worden, mag op 1 adres en zoals DHL het dan graag ziet, mag ook op allebei, als ze maar komen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 14:34 geantwoord

Goedemiddag,

Nogmaals bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u zending niet is geleverd. Om die reden heeft de afzender een onderzoek bij DHL gestart. Zodat wij dit helemaal voor u kunnen onderzoeken. Uiteraard snap ik dat u antwoorden wilt maar helaas kan ik u op dit moment niet anders adviseren dan het onderzoek af te wachten. De afzender zal u aangezien u hun klant bent op de hoogte houden van het onderzoek.

Nogmaals excuses voor het ongemak

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 18 december 2017 om 14:36 geantwoord

Miranda, ik blijf net zolang klachten plaatsen totdat DHL het daawerkelijk opgelost heeft

Alle klachten die gemeld zijn door Daniella19