Klacht: aanbieding die niet doorging naar de carribien voor 299

op 02 februari 2011 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Mail gehad van d reizen vertrek in sept of okt naar een bestemming in de carribien voor 299 euro. Elke dinsdag tot 7-03-2011.
Eerste dinsdag was ik de derde wachtende dus kon de reis naar Mexico niet meer geboekt worden. De dinsdag erna ik zorgen dat ik de eerste was en een half uur in de kou gestaan.
Komt om 9 uur een medewerkster aan die zegt komen jullie voor die aanbieding wij ja, die gaat niet door jammer.Nou vriendelijke en te gek. Ik zeg nog jullie kunnen wel een mail met de aanbieding versturen maar hebben niet het fatsoen een mail te sturen om het terug te roepen.

Gewenste oplossing

Als ik die reis voor die prijs alsnog kan boeken. Welke datum in sept of okt maakt me niet uit . En ook niet welk land cuba mexico alles is goed.
Mocht dit netjes opgelost worden kom ik er nog en anders zijn ze in elk geval ons en meer mensen als klant kwijt.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van

8 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw klacht in behandeling en nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Met vriendelijke groet,D-Reizen Webcare

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 03 februari 2011 om 16:23 geantwoord

Wij hebben telefonisch contact gehad met de klant en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van D-Reizen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door cilleke