Klacht: onverwachts opeens aan een abonnement vast waar ik geen goedkeuring voor gegeven heb.

jasper.h op 27 mei 2022 over CVMaker in de categorie Internet Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had voor een sollicitatie ‘even snel’ een CV nodig en via CVmaker ook snel in elkaar gezet. Aanvankelijk dacht ik dat de kosten (2,95) er meevielen, maar later bleek dat een proefversie automatisch wordt omgezet in een doorlopend abonnement. Dit riekt naar fraude en is (mijns inziens) ook wettelijk gezien niet toegestaan. De informatie op de website is hier omtrent ook (zeer) onduidelijk. Wees gewaarschuwd dus!

Gewenste Oplossing:

tegemoetkoming van de kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar CVMaker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CVMaker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CVMaker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CVMaker

Heeft op 27 mei 2022 om 12:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jasper,

Gezien de manier waarop u contact met onze klantenservice heeft opgenomen en het verder niet meer reageren op onze reactie hierop, zien wij de klacht dan ook als opgelost.

Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u altijd weer contact met ons opnemen.

Team CVmaker

Alle klachten die gemeld zijn door jasper.h