Klacht: Oplichting

Angelieke op 29 mei 2024 over CVmaker.nl in de categorie Algemeen

Ook ik blijk na eenmalig 1,95 over te maken voor een eenmalige CV een maandelijkse abonnement zijn aan te gaan ?!?!?!
Zonder mijn medeweten!!!!!!

En het ergste ook nog ze maken reclame GRATIS te zijn daar beginnen ze mee…
De grootste instinker al… pfff

En kom je er uiteindelijk achter praten ze zich mooi en met de grootste smoesjes en ligt alles aan mij …. Tuurlijk …

De reviews schonen hún allemaal op de mooie laten ze staan en de slechte filteren ze eruit !!!
Laat je niet bedotten !!!

Terugbetaling en dat ze zich niet verschuilen aan de minimale veranderingen die ze nu misschien ondertussen wel hebben gedaan maar ook gewoon er eerlijk vooruit komen dat ze niet netjes gehandeld hebben naar de de klant toe wel zo eerlijk en niet allerlei smoesjes verzinnen!!!!

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over CVmaker.nl
Download hier uw brief

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CVmaker.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CVmaker.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Angelieke

2 weken geleden - Gelukkig nu goed en netjes opgelost, was het niet eens met de destijds onjuiste werkwijze van cv… maar na wat mail verkeer uiteindelijk toch tot tevredenheid opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelieke