Klacht: Cursus verkreukt in de drievenbus

op 23 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al meerdere malen ontvang ik mijn cursus materiaal verkreukt met ezels oren!
Hoe kan dit? het gaat niet gekreukt op de post. Heb de NHA ook op de hoogte gesteld.

Als dit niet meer voorkomt

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Stoffels, Uit uw bericht begrijp ik dat u beschadigde post heeft ontvangen in de vorm van ezelsoren in de hoeken. Hiervoor wil ik u mijn excuses aanbieden. Staat er op de envelop een PostNL logo? Of zijn er een soort golfjes aanwezig op de envelop? En dat er een excuusbriefje bij? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Stoffels, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 14:57 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Stoffels,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Everly