Klacht: Criminele bezorger

op 27 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Huibert:
Pakketten die hier zouden moeten aankomen verdwijnen, worden met kracht door de brievenbus of het kattenluik geperst, en als het te groot is, voor de deur achter gelaten.

Gewenste Oplossing:

De huidige bezorger mag van mij ontslagen worden, ik heb met eigen ogen gezien dat hij dingen sloopt, en ik vermoed regelmatige diefstal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Harteloh, Uit uw bericht begrijp ik dat pakketten niet aankomen, op de verkeerde manier worden bezorgd of voor de deur worden achtergelaten. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u moet zijn. Mijn excuses voor het ongemak! Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Kunt u de volgende informatie nazenden, in een reactie op dit bericht: - De trackingcodes van de pakketten (veelal beginnend met 3S); - Wat de situatie was bij elk pakket Graag ontvang ik van u de ontbrekende informatie, zodat wij uw melding alsnog verder kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Huub88

9 maanden geleden - Dit loopt over een lange periode, dus ik heb alleen de meest recente t&t code: 3stizs716846678 In 1 instantie stond ik in de gang, en werd er een flexible pakket (kleding) door het kattenluik geperst. Toen ik de deur open deed keek de bezorger mij geïrriteerd aan en kreeg ik het pakket in mijn handen gedrukt. Bij het pakket van de bovenstaande code, is het pakket 1 dag aangeboden volgens de t&t website, maar wij hadden geen briefje in de bus. De daarop volgende dag stond het pakket 4 deuren verder bij buren voor de deur. Met een briefje in de bus dat het pakket daar was "geleverd". De buren in kwestie waren die dagen niet thuis, dus het pakket heeft daar open en bloot voor de deur gestaan.

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Harteloh, Als ik het goed begrijp is de code 3stizs716846678 dus niet van het pakket dat door het kattenluik geduwd werd? Wat spijtig dat het pakket onbeheerd was achtergelaten, dat is absoluut neit de bedoeling. U geeft aan dat het een pakket betreft dat eerder is aangeboden en dat u daar geen briefje van heeft ontvangen, echter is dit pakket direct afgeleverd bij de eerste bezorgpoging. Weet u zeker dat dit de juiste code is van het pakker waar u het over heeft? Anders wordt wellicht de verkeerde bezorger aangesproken. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Huub88

8 maanden geleden - Hallo, dan klopt jullie administratie niet. Wij hadden een pakket besteld voor bezorging de volgende dag. De daarop volgende dag was er geen briefje in de bus, maar na even te kijken op internet bleek dat het pakket wel was "aangeboden". Er is het grootste gedeelte van de dag iemand thuis geweest, maar dat kan natuurlijk net schreef zijn gelopen. Ik heb inmiddels nog een pakket ontvangen wat flink beschadigd is. Gelukkig heeft dit niet geleidt tot schade aan het product, maar dat is slechts een kwestie van tijd.

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Harteloh, Wat vervelend dat er zoveel mis gaat met de bezorging. Helaas kan ik geen melding meer aanmaken voor 3stizs716846678, omdat dit al twee maanden geleden is voorgevallen. Mocht u nog een recentere code hebben van een pakket waarbij iets niet goed is gegaan, dan ontvang ik deze graag. Wat is de code van het pakket dat u beschadigd heeft ontvangen? Dan kan ik kijken wat ik hiervoor kan doen. U kunt ook altijd altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice. Via deze kanalen kunnen wij u sneller helpen. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Harteloh, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Huub88

8 maanden geleden - Die informatie heb ik al verstrekt. De bezorger kwam vanochtend even verhaal halen bij ons aan de deur. Jullie gaan lekker om met persoonsgegevens.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2016 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Harteloh,

Bedankt voor uw bericht. Helaas kunnen wij uw melding niet verder verwerken. De door u aangeleverde informatie is ontoereikend om uw bericht verder in behandeling te kunnen nemen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Huub88