Klacht: Creditnota gekregen maar geen geld op mijn bankrekening.

op 25 mei 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 19 december vorig jaar heb ik een creditnota ontvangen van UPS van € 41,07. We zijn inmiddels bijna 6 maanden verder en het geld is niet op mijn bankrekening bij geschreven. Een paar jaar geleden heeft dit probleem zich ook voor gedaan. Blijkbaar moet je na ontvangst van de creditnota vervolgens apart een aanvraag sturen naar UPS voor het overmaken van het bedrag van de creditnota. Dit is echt te gek voor woorden. UPS brengt dus eerst bij ontvangst van een pakket uit het buitenland eerst teveel in rekening. Vervolgens krijg je een creditnota maar dat geld wordt niet automatisch naar je bankrekening over gemaakt. Terwijl mijn gegevens bij UPS bekend zijn. Dit is toch een vreemde gang van zaken. FedEx en DHL handelen dit veel netter af. Daar wordt het juiste bedrag in rekening gebracht zonder dat er nog gecrediteerd hoeft te worden.

Ik ben tevreden wanneer het bedrag van de creditnota op mijn rekening is bij geschreven, zijnde € 41,07.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bowie54