Klacht: Creditering betaalde rekening

op 15 oktober 2016 over Parcel International in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we hebben 2x iets willen versturen via parcel international.
2x is de verzending geannuleerd,
deze zijn aangeboden op 20 mei en 23 mei 2016.
op 31 mei 2016 contact gehad met een heer van parcel international, deze heeft alle gegevens opgenomen en de betaalde bedragen zouden gecrediteerd worden.
meerdere malen via mail contact gehad met parcel international, meerder malen het rekening nummer opnieuw doorgegeven, doch tot op heden 15 oktober 2016 nooit een creditering terug gezien.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden wanneer parcel international de betaalde bedragen aan mij crediteerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parcel International over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Parcel International in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Sabine verzending Creta

4 weken geleden - We hebben nu eindelijk ons geld terug gestort gekregen, na een klacht te hebben ingediend bij Klacht.nl met dank voor de hulp.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabine verzending Creta