Klacht: Creditcheck negatief?

op 14 september 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde, zoals eerdere klachten, een abonnement afsluiten bij Youfone. En gebaseerd op mijn summier aangeleverde gegevens is dat geweigerd. Ik vraag me dan af waar ze dat in hemelsnaam op baseren. Mijn leeftijd? Mijn woonplaats? In welke situatie wordt je dan wel geaccepteerd? En als dat in \”geen\” is, vind ik het vervoglens van Youfone belachelijk dat ze doen alsof je makkelijk een abonnement kan bestellen.

Gewenste Oplossing:

Als dit nooit was gebeurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 20 september 2016 om 08:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door E1509