Klacht: CP207772384PL

op 04 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen Ik wacht al lang op een pakket, waarom?

Gewenste Oplossing:

...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 oktober 2017 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Nyszko,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag omtrent het pakket dat vanuit het buitenland naar u verzonden. Hierbij informeer ik u over de status van dit pakket.

Ik zie dat het pakket retour is gezonden naar de afzender. De reden van retour is niet altijd duidelijk in de status informatie. De exacte reden van retour zal op het pakket zelf vermeld staan. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door eliza nyszko