Klacht: courier

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

courier zou aan deur geweest zijn. Klopt helemaal niet wij waren heel dag thuis. SMS gekregen dat we niet thuis waren.
Telefonisch onvriendelijk. Courier was niet te bereiken…..GSM stond af
geen papiertje in brievenbus.
Documenten dan maar zelf gaan ophalen

Gewenste Oplossing:

Korting en hun verontschuldigingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 december 2017 om 16:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 17 januari 2018 om 12:47 geantwoord

heb ik geprobeerd en waren alles behalve vriendelijk en courier werd geloofd. Waarom zou een courier het pakje niet brengen zei men aan telefoon? Waarom zouden wij niet opendoen we waren de hele dag thuis. Er werd duidelijk getwijfeld aan ons verhaal

Alle klachten die gemeld zijn door corinaderweduwen