Klacht: cosmo lijnbaan 51 te rotterdam

op 06 maart 2011 over Cosmo in de categorie Kappers

ik ben 8 jaar klant bij cosmo,laatste keer had ik de manger gesproken over mijn haar laten wassen door niet opgeleide stagaire methete water en dan weer koud,mijn vest werd nat dus alles behalve prof.wassen.natwee weken onvang ik een niet ondertekend brief van cosmo lijnbaan dat ze samen hebben besloten dat ik niet meer kom. ik weet niet wie dit besloten heeft en waarom??? ik knip en verf all jaren en nu weet ik niet wat ik met mijn haar moet?? vooral ik altijd netjes ben geweest met betalen praten kortom ik voel me echt beleidigd en weet niet waarom

Gewenste oplossing

ik wil mijn haar gewoon daar kunnen verven en knippen vooral ik all jaren geen enkel probleem heb met niemand.en ik vind degene die mijn haar knipt geweldige kapper en heb nooit negatieve commentaar gegeven omdat ik tevreden over het kippen ben, de service en klantvriendelijkheid is steeds minder laatste twee jaar. op de kassabon staat altijd een bedrag met de omschrijving extra service. helaas zie ik dat niet terug. toch kan ik mijn geweldige kapper bij cosmo helaas niet vervangen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Cosmo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cosmo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cosmo

Heeft op 18 juni 2014 om 14:59 geantwoord

Allereerst bieden wij onze excuses aan voor de late reactie. Door organisatorische omstandigheden is uw klacht niet eerder in behandeling genomen.

Dit betekent niet dat wij u als klant niet serieus nemen en het betreuren dat u nooit een reactie heeft ontvangen. Mocht u alsnog behoefte hebben om contact met ons op te nemen naar aanleiding van uw klacht, willen we u vragen om contact op te nemen via contact@cosmo.nl

Vriendelijke groet,
Cosmo Hairstyling

Alle klachten die gemeld zijn door Hadil