Klacht: Voor de tweede keer corendon VERSCHRIKKELIJK!

op 03 augustus 2010 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben twee keer met corendon nu gevlogen en ik heb twee keer klachten gehad,de eerste keer waren ze naar het verkeerde hotel gereden dat was nog niet zo’n ramp want we waren nog op tijd en zo maar de tweede keer is me echt te veel.
We werden op tijd opgehaald geen problemen na 2 uur in de bus zitten zagen we dat de chauffeur met zijn hoofd begon te draaien enz. toen kwam de politie achter ons aan en hij werd aangehouden onze toen nog ‘vriendelijke’ reisleider zei dat er niets aan de hand was hij had alleen een half uurtje te weinig rust gehad en hij zei dat hij nu een half jaar niet meer de weg op mocht.
Hij kan mij toch echt niet gaan vertellen dat als je een half uurtje te weinig slaapt dat je dan een half jaar niet meer de weg op mag toen moesten we nog ongeveer 45 min. wachten voor dat er een ander bus was.
Ondertussen kregen we flesjes water van de chauffeur die een half jaar niet meer mocht rijden.
De reisleider zei dat het MAXIMUM 40 min. rijden was en we hebben een uur in de bus gezeten.
Ondertussen stapte de reisleider gewoon uit de wagen en liet ons alleen hij lachte ermee en zei dat er niets aan de hand was…
Toen ging hij naar buiten lachend en zei nog ‘you buy for the bottle’.
We hadden nog 5 min voor dat we moesten in chekken we wisten allemaal dat we telaat zouden komen.
Toen we er eindelijk waren waren we te laat gelukkig liet de mevrouw de mensen nog in chekken maar de mensen die naar Amsterdam moest die hadden de vlucht gemist.
Maar zei konden ook naar Eindhoven en toen verder met de bus.
Een ding weet ik zeker NOOIT MEER CORENDON!

Gewenste oplossing

Dat jullie ervoor zorgen dat wij de volgende keer als we weer met corendon vliegen dat er eens niets gebeurd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 25 januari 2011 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Corendon Vliegvakanties beantwoordt graag al uw opmerkingen en/of klachten. Wij gaan echter niet in op openbare verzoeken. Het is dan ook te allen tijde raadzaam rechtstreeks een klacht bij ons in te dienen. Na ontvangst van uw opmerkingen, versturen wij altijd een ontvangstbevestiging. Een inhoudelijke reactie op uw klacht geven wij binnen één maand.

U kunt uw correspondentie richten aan:
Corendon Vliegvakanties
t.a.v. afdeling Cliëntenservice
Singaporestraat 82
1175RA Lijnden
t +31 (0)23 – 526 89 79
f +31 (0)20 – 449 94 79
email: clientenservice@corendon.nl

Het Corendon webcare team

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Fam.Debats