Klacht: vakantiereis

op 08 september 2010 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

we hebben voor 12 dagen geboekt, en hebben maar 11 dagen daar kunnen zitten.
Ze hebben 14 uur van ons ingepikt, hebben hier een fors bedrag voor moeten betalen. ze lokken je met 12 dagen terwijl je er maar 11 krijgt.

Gewenste oplossing

met een vergoeding terug zijn wij tevreden

Bericht van Corendon

8 jaren geleden - Geachte heer,indien men een klacht heeft, dient men deze binnen één maand na terugkomst schriftelijk gemotiveerd in te dienen (artikel 17 van de ANVR Reisvorowaarden). helaas heeft u dit niet gedaan en hebben wij niet op uw klacht kunnen reageren.Graag willen wij de regelgeving met betrekking tot het aantal dagen volgens de ANVR toelichten. Het is een vaste ANVR regel dat de reisduur in hele dagen wordt aangegeven. Als extreem voorbeeld kunnen wij aangeven dat wanneer men ’s avonds om 23:00 vertrekt en ment op de laatste dag (8e of 12e) om 08:00 van de bestemming terugkeert in Nederland of België, terwijl men 6 of 10 volle dagen op vakantiebestemming verblijft, betreft het toch een 8 resp. 12-daagse reis.Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Roland van der Kleij Quality Manager / Corendon Vliegvakanties

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 25 januari 2011 om 11:13 geantwoord

Vertragingen en vluchtwijzigingen komen bij chartermaatschappijen helaas voor. Indien er op de heenreis sprake is van een vertraging langer dan 8 uur dan kan men aanspraak maken op een vergoeding bij de (annulering) verzekeringsmaatschappij. Corendon Vliegvakanties gaat nimmer in op openbare verzoeken. Het is derhalve te allen tijde raadzaam een klacht rechtstreeks bij Corendon Vliegvakanties in te dienen.
Dit kan per mail: clientenservice@corendon.nl of per post: Singaporestraat 82, 1175RA Lijnden.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door manshanden