Klacht: terugvlucht

op 28 augustus 2010 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We werden s`morgen om 06.00 opgehaald bij het hotel en onze vlucht was om 12.00 . Toen we incheckten was onze vlucht 10.00 uur Dus onze vraag wat is er fout gegaan , en 6 uur van te voren is dat niet wat erg lang?

Gewenste oplossing

n tegoedkoming voor de lange terug reis

Bericht van Corendon

8 jaren geleden - Geachte heer. mevrouw, naar aanleiding van uw klacht kunnen wij melden dat een transfervan in totaal 6 uur niet ongebruikelijk is. Men moet 2 uur voporaf op de luchthaven zijn en als men er voor heeft gekozen om in een badplaats te verblijven die verder van de luchthaven ligt kan het zijn dat er een transfer van 3-3,5 uur plaatsvindt. Voorts wordt er rekening gehouden met eventueel oponthoud, zodat men niet te laat op de luchthaven komt en de vlucht mist. Voorts kan het voorkomen dat een vlucht op het laatste moment nog gewijzigd wordt. In uw geval is dat gebeurd. Het toestel is 2 uur eerder dan gepland vertrokken. Hopende u hiremee voldoende geinfroemerd te hebben. Met vriendelijke groet, Roland van der Kleij Quality Manager / Corendon Vliegvakanties

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 24 januari 2011 om 17:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Corendon Vliegvakanties beantwoordt graag al uw opmerkingen en/of klachten. Het is dan ook te allen tijde raadzaam rechtstreeks een klacht bij ons in te dienen. Na ontvangst van uw opmerkingen, versturen wij altijd een ontvangstbevestiging. Een inhoudelijke reactie op uw klacht geven wij binnen één maand. U kunt uw correspondentie richten aan:
Corendon Vliegvakanties
t.a.v. afdeling Cliëntenservice
Singaporestraat 82
1175RA Lijnden
t +31 (0)23 – 526 89 79
f +31 (0)20 – 449 94 79
email: clientenservice@corendon.nl

Het Corendon webcare team

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Draad