Klacht: misleidende prijzen corendon

op 28 augustus 2010 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

op de site http://nl.msn.com/?ocid=iehp word er een reis aangeboden naar hotel delphin de luxe turkije alanya.
wanneer ik op deze advertentie klik kom ik op de site van corendon.
hier word de reis in een keer 200 á 300 euro duurder!
deze reis word op msn aangeboden voor 608 euro.
ik ben daarop corendon gaan bellen en deze geven aan dat op msn de reclame laat is.
daarom gaan surfen op hun site ook hier staat de vakantie als aanbieding maar dan voor 641 euro.
VOORDELIGSTE REIS
Standaard 2 persoonskamer
21 september / 8 dagen € 641
maar ook deze aanbieding hebben ze niet!
hierop geven ze aan een foutje gemaakt te hebben.

Gewenste oplossing

ik vind dit niet kunnen en zou het netjes vinden dat ik deze reis toch gewoon voor 608 euro p.p krijg en tevens een vergoeding voor mijn telefoonkosten van 16.38 minuten!!!!

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 25 januari 2011 om 11:08 geantwoord

Klant is verzocht rechtstreeks contact met Corendon Vliegvakanties op te nemen zodat naar een oplossing kan worden gezocht. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Uiteraard maken touroperators ook weleens fouten. Conform ANVR voorwaarden kan de touroperator binnen 8 uur zijn/haar aanbod herroepen. Indien er sprake is van een foutieve prijs op internet wordt dit gelijk rechtgezet. Corendon Vliegvakanties is al jaren lid van de ANVR & SGR en dienen zich te houden aan deze voorwaarden. Corendon Vliegvakanties probeert dit echter altijd met de klant op te lossen. Het is derhalve te allen tijden raadzaam rechtstreeks contact met ons op te nemen. Wij gaan niet in op openbare verzoeken.

U kunt uw correspondentie richten aan:
Corendon Vliegvakanties
f +31 (0)20 – 449 94 79
email: clientenservice@corendon.nl

Het Corendon webcare team

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door JansenK