Klacht: Klachten over Corendon

op 17 november 2010 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

ik heb op 12-11-2010 een paket gereserveerd vlucht naar turky -antalya gebokt .maar tot de tijd van het vlucht we westen niet dat mijn vrouwe echt visa nodig heeft.. (ik heb ook geen informatie gekeegen van corendon)
op de sit staar dat in turky visa is verplicht maar u kunt in elke vliegveld bij aankomst een vissa krijgen tegen betaling van 15 euro
En toen mijn vrouwe mocht niet mee vliegen .we hebben beslist om naar ambassade te gaan voor de visa .
en dat we hebben gedaan. maar helaas we konen niet op de zelfde dag visa krijgen.
en we hebben onze vlucht gemist heen en terug .en we hebben alle geld kosten van alle incl. hotel en
vlieg tiket alles we hebben betaald ongeveer 975 euro kwijt volgens corendom .(mij zelf ,mijn partener en baby). en ik ben verbaasd van gedrag van corendon. En ik heb 3 uur voor vlucht naar corndon gebeld en de verhaal verteld maar helaas ze hebben van mij geen passend alternatief kunnen aanbieden.
Weliswaar is er sprake van een overmachtsituatie en heb ik geen recht op schadevergoeding, maar u bent wel verplicht om mij de kosten van het vliegticket terug te betalen.
is iemand nog zelfde ervaring hebbenls mij ?

Gewenste oplossing

en betaling van de vaste vergoeding 800,- (zoals vastgesteld door Europese hof van justitie) + 250,- euro aan gemaakte kosten (totaal 1050,-)

niet opgelast …ik kreeg geen cent van corndom

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 24 januari 2011 om 17:04 geantwoord

Deze klacht is dezelfde klacht als dossier 60510. Dit dossier is inmiddels afgehandeld.

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Corendon beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht basir123

8 jaren geleden - ik heb geen goed oplossing krijgen .ik heb na een week een brief ontvangen dat we kunnen geen geld terug gegeven. en ik heb ook de geld en vakantie . kwijt geraakt. dus corondon daarom zo rijk geworden.

Alle klachten die gemeld zijn door basir123