Klacht: Hygıene

op 26 augustus 2010 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wıj hebben met 2 gezınnen geboekt maar zıtten nu opgescheept met 2 onhygıenese kamers.
We weten nıet wat we nu moeten doen!!

Gewenste oplossing

Hygıenese kamers dan wel dan nıet ın dıt hotel!

Bericht van Corendon

8 jaren geleden - Geachte mevrouw,als men op de plaats van bestemming is, dient men bij klachten te allen tijde de reisleiding hierover te informeren (artikel 17 van de ANVR Reisvoorwaarden). In plaats van een mail nara ons te sturen, heeft u een mail op deze website geplaatst. Op deze manier zijn wij niet op de hoogte gesteld en hebben wij niet direct kunnen reageren op uw klacht.Verder heeft u na afloop ook geen klacht ingediend. Wij kunnen er dus vanuit gaan dat een en ander ter plaatse naar wens is opgelost. Helaas heeft u hier verder geen melding van gemaakt op de deze website.Met vriendelijke groet,Roland van der Kleij Quality Manager / Corendon Vliegvakanties

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 25 januari 2011 om 10:57 geantwoord

Wij doen ons uiterste best om de reis naar behoren uit te voeren. Mocht er onverhoopt een klacht of een probleem zijn, dient men deze direct bij de reisleiding te melden, of indien deze om wat voor reden ook niet aanwezig is of bereikbaar is, bij de lokale agent of bij Corendon Vliegvakanties in Lijnden, zodat wij de gelegenheid krijgen de klacht ter plaatse op te lossen. Indien de klacht niet rechtstreeks en tijdens de vakantie wordt gemeld bij ons, Corendon Vliegvakanties, is er achteraf geen mogelijkheid meer om iets aan de klacht te doen. Deze klacht is tijdens de vakantie gemeld via klachtenoplossing.nl. Wij gaan echter niet in op openbare verzoeken. Het is dan ook te allen tijde raadzaam rechtstreeks een klacht bij ons in te dienen. Na ontvangst van uw opmerkingen, versturen wij altijd een ontvangstbevestiging. Een inhoudelijke reactie op uw klacht geven wij binnen één maand.

U kunt uw correspondentie richten aan:
Corendon Vliegvakanties
f +31 (0)20 – 449 94 79
email: clientenservice@corendon.nl

Het Corendon webcare team

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door wedistef