Klacht: Erg zuur!!!

op 01 oktober 2010 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister avond een reis naar turkije geboekt. De dag erna geeft corendon 50 euro korting op dezelfde reis. Heb naar corendon gebeld of ik die 50 euro korting ook kreeg, maar nee ik kreeg de korting niet en de vrouw aan de telefoon was erg onvriendlijk. Dit is de eerste en laatste keer dat ik daar boek!!!!

Gewenste oplossing

met 50 euro korting.

Corendon

Heeft op 25 januari 2011 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Corendon Vliegvakanties beantwoordt graag al uw opmerkingen en/of klachten. Wij geven geen reactie geven op openbare verzoeken. Het is dan ook te allen tijde raadzaam rechtstreeks een klacht bij ons in te dienen.

U kunt uw correspondentie richten aan:
Corendon Vliegvakanties
t.a.v. afdeling Cliëntenservice
Singaporestraat 82
1175RA Lijnden
t +31 (0)23 – 526 89 79
f +31 (0)20 – 449 94 79
email: clientenservice@corendon.nl

In overleg zullen wij dan bekijken of het mogelijk is de korting alsnog toe te kennen.

Het Corendon webcare team

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Corendon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door R.Krijnen