Klacht: Laptop vanaf 18 maart in reparatie en te lange wachttijd klantenservice

nancye op 02 april 2024 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

18 maart laptop met verzekering ingeleverd voor schermreparatie. 10 emails ontvangen betreffende verschillende bedragen omdat het niet onder garantie valt. Maar ik heb een verzekering. Via email gereageerd hierop, maar medewerker kon mij geen duidelijkheid geven. Mijn vraag werd doorgestuurd naar andere afdeling. Ik wacht nog op antwoord. Leen laptop moet bijna retour, daarom gebeld met klantenservice met de vraag of laptop bijna gerepareerd is. Na 30 minuten in de wacht medewerker gesproken die alleen kan zeggen dat het langer duurt omdat het via de verzekering gaat, maar dat ze er druk mee bezig zijn. Wat de uiterste termijn is wist ze niet.
Dit schiet op zo

3 april: Vandaag wederom een email of ik akkoord ga met reparatie kosten, terwijl ik een verzekering bij coolblue heb afgesloten voor deze laptop

Laptop deze week gerepareerd retour omdat leen laptop terug moet naar school.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht nancye

2 maanden geleden - Niks afgehandeld

Bericht van Coolblue

2 maanden geleden - Hi Nancy, Bedankt voor het plaatsen van de review. We zien dat je vandaag bent voorzien van een reactie via de mail. We kunnen je in dit geval ook niet van een andere reactie voorzien. Met vriendelijke groet, Coolblue

Bericht van Coolblue

2 maanden geleden - Hallo Nancy, Wat enorm balen dat er wat verwarring was ontstaan rondom de reparatie van jouw laptop. Dit was natuurlijk niet de bedoeling geweest, sorry dat er hierdoor vertraging is ontstaan. Er was een prijsopgave opgesteld zonder voor de kosten van het eigen risico van je verzekering. Deze hebben we inmiddels aangepast naar het eigen risico en je hebt deze ook betaald. De reparatie is ook al afgerond, we sturen de laptop vandaag nog naar je terug. We wensen je weer veel plezier met je laptop! Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door nancye