Klacht: garantie bij Coolblue is een leugen ?

op 14 juli 2019 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb minder dan twee jaar geleden een erg dure miele koelkast van Coolblue gekocht hellaas Miele apparatuur voldoet niet aan de verwachting , ik heb vanaf aankoop tot nu probleem met mijn koelkast !
Hellaas Product werkt niet goed
Mijn koelkast is binnen 2 jaar en na paar maanden na aankoop tot nu 3 keer is kapot gegaan !
De hele binnenkant van de deur valt uit elkaar. Het glas is kapot gegaan, ook waar het glas mee wordt vast gehouden zit erg los.
Er is niks geks mee gebeurd het is door normale gebruik en allemaal langzaam vanzelf gegaan.
Laaste keer ik heb van Coolblue reparatie aangevraagd en Na veel afwachten miele menteur is langs geweest en heeft voor een reparatie twee dikke factuur naar mij gestuurd ! (Ongeveer €300 !!! ) ik had met menteur afgesproken dat hij glas plank gratis naar mij sturen en ik had met menteur afgesproken dat laat mij eerst over de garantie met miele of Coolblue praten ! maar helaas menteur heeft afspraak niet nagekomen en mijn verbazing heeft twee factuur naar mij gestuurd ! Ik had duidelijk aan hem gezegd dat ik garantie heb en ik hoef niks te betalen ik had ook niks ondertekend !
Mijn koelkast is stuk binnen de aanvullende geldige garantie en door normale gebruik ! Want ik ben altijd heel voorzichtig met mijn spullen ! Ik heb namelijk nog 4 maanden garantie, en ik mag er ook van uitgaan dat mijn koelkast jaren lang mee gaat… ! !
Ik heb recht op een goede pruduct
Maar dit pruduct werkt niet goed
Het word heel snel stuk en nu
Ik hebt nu recht op een gratis reparatie of op een nieuw product
Waarom moet ik binnen de aanvullende geldige garantie ( nog 4 maanden garantie )€300 voor reparatie betalen ?
! Ik verwacht nu coolblue verantwoordelijk voor neemt.Ik hoef de factuurs niet te betalen
en mijn koelkast op kosten van Coolblue laten repareren want ik heb nog garantie en dit pruduct werk niet goed !
Nu ik moet met veel stres op ractie van coolblue afwachten!
Het koelkast is binnen 2 jaar 3 keer kapot gegaan ! Het is helemaal niks gek gebeurd het is door normale gebruik kapot gegaan en ik heb nog 4 maanden garantie ! Monteur heeft het onzin beoordeeld ! Ik heb klacht dat mijn product werkt niet goed ! Ik heb miele koelkast gekocht ! Want ik dacht het gaat jaren mee ! Ik heb het koelkast van Coolblue gekocht want ik dacht heeft een goede na servies !
Nu Met welke vertrouw kan ik weer een coolblue product bestellen ? Coolblue jij hebt geen respect voor je klanten ?!!
Aub mij klacht serius nemen en laat ik niet meer afwachten … ik wil niet deze koel kast mijn Laaste bestelling zijn ik wil jaren jullie klant zijn …

Graag zo snel mogelijk dit probleem optelosen en weer bewijzen dat hoe jullie betrouwbaar zijn …

Als Coolblue verantwoordelijkheid voor neemt
En ik hoof de factuurs niet te betalen

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sareh