Klacht: De afhandeling van reparaties is echt slecht

magic230 op 23 december 2023 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 29 maart 2022 BISSELL 2582N CrossWave Cordless Pro 3-in-1 bij coolblue gekocht
Het ging vijf keer kapot en wordt gerepareerd door Coolblue elke keer Het blijft 20 dagen of langer in reparatie Het wordt gerepareerd en teruggestuurd en blijft een dag of 4 dagen staan en Het gaat weer kapot en er komt rook uit Met een sterke geur doordat er iets brandt in de stofzuiger Dit is de vijfde keer dat ik het vandaag terugstuur Ik wil niet dat dit gevaarlijke product brandt als het kapot Ordernummer: 62215965

Gewenste Oplossing:

Wij willen deze product niet meer. We willen een veilige product

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Coolblue

11 maanden geleden - Hi Baker, We kunnen ons voorstellen dat je graag een oplossing wilt! Wil je jouw ordernummer en deze review mailen naar [email protected]? Dan kijken we graag nog een keer opnieuw naar de situatie. Met vriendelijke groet, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht magic230

11 maanden geleden - Geef mij a.u.b een veilig product zodat als hij kapot gaat ik geen vieze geur van verbrandingen of andere vieze geuren ruik

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 08 januari 2024 om 14:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Baker,

We hebben je net voorzien van een nieuwe oplossing, je hebt hierover een mail ontvangen dat je een nieuw product bij ons mag uitzoeken.

Hopelijk hebben we je hiermee geholpen en heb je snel weer een fijne stofzuiger in huis!

Met vriendelijke groeten,
Coolblue

magic230

Heeft op 08 januari 2024 om 15:05 geantwoord

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

Bedankt :)

Alle klachten die gemeld zijn door magic230