Klacht: Controle van Paypal

op 13 juli 2017 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een claim bij Paypal lopen.
Dit loopt al een tijdje en ben dagelijks bezig met informatie in te dienen.

Nu heb ik alle informatie en blijkt dat de verkopende partij mij een nep track en trace code heeft gegeven. Deze heeft de verkoper ook naar pay pal gestuurd.

De informatie die ik van Mondial Relay heb gekregen en bevestig is per mail is dat het pakketje met mijn track en trace code in verstuurd naar Italie. Ik heb ook die man in Italie gecontact en die hheft idd het pakketje ontvangen, maar hij had dat ook besteld. Alleen dat pakketje was een lege doos.

Nou heeft Paypal wel deze man in Italie schadeloos gesteld en tegen mij zeggen ze dat de op de track en trace hebben gezien dat het is afgeleverd. Dus claim gesloten

Ik heb paypal ook al deze informatie op een presenteerblaadje aangereikt. Ze doen er alleen helemaal niet mee.

Ze zeggen ” het is afgeleverd ” maakt dus niet uit bij wie en in welk land.

Paypal is dus qua uitzoekwerk een niet te vertrouwen organistie

Ja kan toch duidelijk zien in deze link dat het naar Italie is verstuurd.

Ik wil mijn aankoop bedrag terug a' 265 euro

Wil een schade vergoeding van al mijn uren telefoneren met Paypal, data inwinnen om mijn gelijk te bewijzen. Ik ben dan tevreden met een compensatie van 250 euro boven op de vergoeding van mijn aankoop die ik niet heb gekregen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R Besselink