Klacht: Contract tot novemevr 2017

op 15 oktober 2016 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Zakelijk heb ik een dienst afgenomen om belminuten voordeliger in te kopen.
Ik heb daat een aantal nummers via lopen. Ik heb destijds via de mail nog even gevraagd dat ik nergens kon vinden dat ik per direct de diensten stop kon zetten. Ik heb dit op 29-1-2014 van Belcentrale ontvangen via de mail.
Ik belde van de week dat ik de diensten stop wil zetten. Zij gaven aan dat wij een contract hebben tot 29 november 2017. Ik kan het afkopen voor 4011 euro excl btw.
Ik gaf aan dat ik hier geen overeenkomst heb getekend dus dat ik dit per direct wil stopzetten.
Ze zouden in 2015 een mail hebben gestuurd met de contractvoorwaarde en als er binnen 30 dagen geen bericht zou zijn dan zou ik akkoord zijn. volgens de belcentrale is dit een procudure die juridisch akkoord is.
Ik vroeg of ik zij een leesbevestiging hadden dat ik deze mail gelezen zou hebben maar dat was niet van belang volgens deze mevr.

Ik heb nu een mail gestuurd naar de belcentrale dat zij mij moeten aantonen dat we dit beide akkoord bevonden hebben en zo niet dat ik de overeenkomst per direct wil beeindigen.

Volgens mij is dit de juiste gang van zaken tegen deze belachelijke actie toch?

Ik lees al wel dat ik niet de enigste ben die hiermee overvallen word.

Als de overeenkomst is beeindigd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Belcentrale

1 maand geleden - Geachte heer Klunder, We hebben u gister getracht te bereiken, maar kregen u helaas niet aan de lijn. We streven naar een passende oplossing en zullen spoedig weer contact met u leggen. Vriendelijke groet, Team Belcentrale

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door jklunder@trimenzo.nl