Klacht: Contract opzegging bij verhuizing

op 04 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Per 15 juni ga ik verhuizen, de nieuwe verhuurder regelt het internet en ik moet daarom mijn contract opzeggen bij Tele2.

Nu kan ik bij Tele2 mijn contract niet opzeggen zonder verdere kosten, ik moet de volledige contractsduur betalen tot aan november. Dat kost zo\’n 133 euro.

Ik vind het ronduit belachelijk dat je bij een verhuizing het contract niet op kan zeggen maar door moet betalen tot het einde van het contract.
Dit heb ik nooit eerder meegemaakt bij mijn vorige providers.

Gewenste Oplossing:

Als het contract bij verhuizing per direct opgezegd kan worden zonder kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Desiree Overeem