Klacht: Contract ontbonden televiesie internet

op 11 juli 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Zojuist heb ik nogmaals contact gehad met jullie over het feit dat de contract ontbonden is terwijl ik een betaalafspraak had gemaakt. Hiervoor heb ik jaren lang een contract gehad met jullie en nooit betaal problemen gehad en na alle gedoe met jullie geen goede internet verbinding en dagen lang geen televisie etc nog steeds trouwe klant gebleven maar nu een paar maanden helaas door omstandigheden niet kunnen betalen of op tijd kunnen betalen van de rekening dit heb ik meerdere malen aangegeven dat ik mijn uiterst best doe om dit snel op te lossen. Hierna hebben jullie alsnog mijn internet en tv afgesloten. Ook na de afsluiting heb ik meerdere malen gebeld en betaald en is het opnieuw aangezet en later dat ik een maand nog kon betalen tenminste niet optijd hebben jullie het weer afgesloten. Nou heb ik als laatst een betaal afspraak met pijn en moeite gemaakt de afspraak was 23 juli alle achterstand afbetalen. Maar nu kreeg ik een brief thuis met uw contract is ontbonden en mag ik alle maanden dat in de contract stonden ook ff betalen. Ik vind dit echt belachelijk dit is niet hoe het afgesproken had dan aangegeven dat het niet kon dan had ik wat geregeld maar nu met zo iets aankomen nul mee leven of enigzins meedenken ho maar terwijl ik al ruim 4 jaar klant ben ongeloofelijk triest dat mij nu ietz overkomt ik in problemen ben boeid jullie niet oke maar ook nog eens dit flikken door eerst wat afspreken en ik zorg ervoor dat ik het na kan komen ineens de contract ontbinden is mij weer allemaal duidelijk geworden dat er niet op iets gerekend kan worden. Nooit meer telfort voor mij met nog nooit zo erg in de steek gelaten geweest en nog een trap erna gekregen overal en altijd heb ik wel enigzins medeleven gehad of er werd geprobeerd tot een oplossing te komen nu dacht ik eindelijk he we hebben een afspraak over het betalen krijg ik dit

Ik hoop alsnog dat jullie een tegemoet kunnen komen met de afspraak die we hadden gemaakt of in iedergeval een andere zonder dat ik voor maanden moet betalen waarvan ik geen gebruik kan maken terwijl we een afspraak hadden gemaakt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht S gvda

1 maand geleden - Nog steeds niks gehoord van telfort zeer triest ik kan nergens een contract vinden om in de voorwaarden te kijken er is namelijk niks gestuurd niks is goed geregeld deels ook mijn fout dat ik er niet achter aan ben gegaan maar dat jullie niet eens wat laten horen terwijl hier ook jullie fouten bij zitten vind ik belachelijk

Alle klachten die gemeld zijn door S gvda