Klacht: Contract ontbonden en toch nog rekeningen

op 06 februari 2018 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

2016 in zee gegaan met MKB click service, tijdens gesprek beloven ze prachtige verhalen, contentwriters die alles bij elkaar knippen en plakken van het internet (maar dat zeggen ze er niet bij). Dan worden er landingspagina’s aangemaakt en dan mag je gaan betalen, volgens hun vertegenwoordiger gegarandeerd 5 calls per maand en bovenaan bij Google, klinkt allemaal prachtig, na een tijdje het geprobeerd te hebben bleven de 5 calls per maand uit, volgens hen presteerde het bedrijf op Google erg goed, met hen gesprek aangegaan en mezelf verdiept in Adwords en na gesprek met hen tot mijn spijt hun de voordeel van de twijfel gegeven. Vervolgens bleven resultaten weer uit waardoor ik heb aangegeven van het contract af te willen, dan maar boete betalen, boete betaald en ook netjes betaald voor de tablet, ik dacht eindelijk ben ervan af maar nee hoor elke maand een factuur in de mail betreftaanfrlinkse kosten, hier netjes opgereageerd dat de overeenkomst is beeindigd en vervolgens een maand later opnieuw een factuur, dit zou betrekking hebben op nog openstaand factuur ivm geleverde diensten, hen trachten duidelijk te maken dat ik met accountmanager van hen heb afgesproken dat ik helemaal klaar met ze ben en dat ze het maar intern op moeten lossen, aantal mail email contact gehad maar het lijkt wel alsof je tegen een muur aan staat te kletsen, ze houden gewoon vast aan hun verhaal en dreigen vervolgens met incasso en rechtzaken etc, mijn advies blijf ver weg van deze boevenbende!! En wil je scorenet Adwords investeer een uurtje tijd in Google Adwords en je behaald veel betere resultaten dan via MKBclickservices

Ze moeten factuur gewoon intern oplossen, wens geen cohtact meer met bedrijf

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Clickservice over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKB Clickservice in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKB Clickservice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKB Clickservice

Heeft op 06 februari 2018 om 14:25 geantwoord

Beste heer Bakker,

Het klopt dat u de samenwerking met ons beëindigd heeft en dat u daarvoor de geldende verbrekingsvergoeding betaald heeft. De factuur die u benoemd betreft een betalingsherinnering van een nog openstaande factuur van voor het beëindigen van uw contract. Dat wil zeggen een factuur voor geleverde diensten overeenkomstig de afspraken in het contract. Onze klantenservice heeft u dan ook meermaals uitleg gegeven en u ruimschoots de tijd gegeven om de factuur te voldoen. We willen benadrukken dat het 1 factuur betreft waarvan u meermaals een betalingsherinnering hebt ontvangen. Van meerdere facturen is geen sprake.

Wij willen ook benadrukken dat onze copywriters de teksten hebben geschreven aan de hand van een telefonisch interview met u. Het resultaat is een directe een-op een weerspiegeling van hetgeen u gezegd heeft. Dat u uit onvrede valse en ongefundeerde beschuldigingen uit vinden wij geen nette manier om ons onder druk te zetten om onder een betaling uit te komen.

De klantenservice heeft u de afgelopen dagen meermaals gemaild en getracht te bellen om u nogmaals uitleg te geven over de onbetaalde factuur, echter reageert u nergens. Dit betreuren wij en wij willen u langs deze weg nogmaals de kans geven met de klantenservice in contact te treden om de factuur te bespreken.

MKB ClickService

Alle klachten die gemeld zijn door Mbakk74