Klacht: Contract getekend door derden

op 02 juni 2016 over Clickplus in de categorie Marketingbedrijven

Click+ proximedia bizzbook

Vertegenwoordiger gebeld naar mijn nr, hoe hij deze heeft verkregen weet ik niet, hadden een afspraak ivm google campagne, afspraak gemaakt alle info verkregen,moest zelf weg een vriend van me heeft met hem even verder besproken en bij deze ging de vertegenwoordiger mij co tacteren voor een ander afspraak voor alles te verlopen, maar hij heeft wel de contracten laten tekenen door derde die niks met de firma te maken hebben! Bij deze alles werd getekend en krijg ik facture. 4 stuks voor betaling, bij deze heb ik zekere medewerkster valerie van waelem gecontacteerd,alle nodige info gegeven waarbij deze mij vroeg om mijn pas door te mailen zodat ze de handtekening gingen vergelijken,bij deze werd dit gedaan en verteld ze mij ja klopt niet helemaal deze handtekening maar is wel een gelijkenis tussen , kan ik begrijpen aangezien ze 48maand geld willen incasseren voor hun mooie praatjes en tables van 80€ dat ze erbij aansmeren denken ze dat ze iets wonderlijks hebben verricht
Bij deze als er nog iemand is met deze ervaring graag te melden

Oplossing graag tot gesprek met een profesionele medewerker die er meer van weet dan de genaamde valeria die elke keer ging terugbellen en info moest navragen met elke gesprek

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Clickplus over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Clickplus in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Clickplus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Clickplus

Heeft op 19 juli 2017 om 15:41 geantwoord

Beste

Wij hebben vernomen dat u ondertussen al eventjes verder geholpen bent.
Indien u nog vragen heeft voor onze dienst, aarzel niet om ons te contacteren.

Wij zijn elke werkdag bereikbaar tussen 9 en 18 uur op het nummer 02 349 23 92 of via e-mail op het adres info@clickplus.be

Met vriendelijke groeten
Click+

Alle klachten die gemeld zijn door Royal cars