Klacht: contract aangesmeerd

op 07 oktober 2011 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

gisteren 9is onze autistische zoon letterlijhk in de hoek gezet door 2 zieltjes winners van oxxio, en hem een contract laten tekenen voor energielevering1 Oxio jullie moeten je schamen voor dit soort acties. ik wil dit contract ontbonden hebben en excuus krijgen

ik wil dit contract ontbonden hebben en excuus krijgen

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 12 oktober 2011 om 10:46 geantwoord

Beste romyjoy,

Wij hebben u een aantal malen verzocht, om de correcte adresgegevens van uw zoon door te geven. Helaas hebben wij geen reactie van u mogen ontvangen. Op het vermeende adres van uw zoon hebben wij GEEN contract afgesloten. Echter, op het adres van uw kapsalon was een contract afgesloten, dat inmiddels telefonisch is geannuleerd. Wij zullen uw klacht, gezien het uitblijven van uw reactie, sluiten. Indien u nog vragen heeft willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl.

Fabienne
De Oxxiomedewerker

Heeft op 12 oktober 2011 om 15:40 geantwoord

Betreft contractnummer 33 0214608

verkoper nummer BS1573 onder de naam van Faoud.

gaat om RM ojevaar

tjaarlingermeer 126

1705 CD Heerhugowaard

gisteren middag stonden er 2 mensen van oxxio bij onze autistische zoon op de stoep. deze hebben hem zo gemanipuleerd en in een hoek gedrukt dat hij uiteindelijk heeft getekend om van hun af te komen. Onze zoon woont in een afgesloten complex waar alleen gehandicapten en ouderen wonen. het is zeer laag bij de grond, dat zij deze doelgroep gebruiken om op hun quoud te komen!! Daar komt bij dat onze zoon niet eens gemachtigd is om te tekenen. Ik ga de medebewoners van dit complex benaderen en invertariseren hoeveel mensen uw contract hebben getekend en ga aangifte doen bij de politie!!! Dit op advies van onze advokaat. Deze manier van verkoop is uiterst schandalig, wat als gevolg heeft voor onze zoon dat hij de hele nacht niet heeft geslapen en zich achtervolgd voeld. Dit kost ons weer de nodige tijd (dagen) om hem weer op de rails te krijgen en moeten hiervoor profesionele hulp voor inzetten.

U kunt er op rekenen dat de gemaakte kosten op u zullen worden verhaalt

P. van Rooij (bewindvoerder)

ondanks het neerleggen van bovenstaande klacht, en dacht dat het telefonisch is opgelost ontvan ik vandaag van oxxio een map met welkom bij oxio!!!!! De oplossing via de mail liep niet naar behoren vandaar telefonisch kontact. excuus gekregen van oxio over de gang van zaken maar, loopt alles daar langs elkaar heen??? Wat een puinhoop. ga denk ik toch mijn advokaat inschakelen.

Alle klachten die gemeld zijn door romyjoy