Klacht: Continue verkeerde panelen, slechte levering, komen afspraken niet na.

Vorig jaar een elektrisch bediende garagedeur aldaar gekocht. Natuurlijk direct betalen anders komt er niets. Ze komen met een mooie bus qua uiterlijk maar binnenin!!!!!!. Ze deden zelf als controleren of benodigde materialen geleverd waren. Gelukkig zag ik zelf tijdig genoeg dat het niet de motor was die ik besteld had. Montage moest je van internet afhalen. Tijdens plaatsen zagen we dat er 1 te kort paneel bij aanwezig was, Gelijk contact gehad met Johan, hij zou alles gaan regelen. Weken nadien kwamen ze het paneel brengen, helaas was deze ook niet goed want het blokkenpatroon kwam niet goed uit. Ze komen ook niet hun leveringsafspraak na, laten je gewoon een dag wachten terwijl je een verlofdag neemt omdat ze komen leveren. Stellen je ook hiervan niet telefonisch op de hoogte. Nu een jaar later en 35 emails verder hebben we nog niet het juiste paneel.

Zodra ik een juist paneel heb en mijn garagedeur is zoals hij moet zijn. We hebben het nu zelf al 2 keer vervangen dus het zou wel zo netjes zijn dat zij het paneel vervangen op nu toch wel korte termijn.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Johan Zwiers sectionale garagedeuren over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Alaska2210

4 maanden geleden - Nadat deze klacht is openbaar is gezet is, heeft de firma Zwiers contact opgenomen en hebben ze inmiddels het juist paneel geleverd en tevens geplaatst. Nu ging de communicatie goed en de plaatsing was service omdat wijzelf de garage deur hebben gehangen. Zo jammer dat ik eerst 40 e-mails moest sturen en deze klacht moest plaatsen om tot een goed eindresultaat te komen. Tip voor de firma: maak een goede planning en houdt klanten goed op de hoogte zodat bovengenoemde zaken niet meer voorkomen,

Alle klachten die gemeld zijn door Alaska2210