Klacht: Continue uitval van het internet/wifi

op 09 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jarenlang klant bij Ziggo. Internet was veelal erg traag. We kregen een nieuwe alles in 1 router aangeboden. Sinds die tijd valt continue het internet uit. Gebeld…voor 2 dagen was het opgelost. Konden ze regelen op afstand. Na 2 dagen weer gebeld. Weer voor 2 dagen opgelost, konden ze regelen op afstand en we kregen een éénmalige korting van € 10,= als troost. Na 2 dagen weer gebeld. Alles bleek goed te functioneren. Gezamelijk instellingen veranderd, dan moest het goed zijn. Moet ik zeggen, zeer vriendelijk geholpen te zijn, maar zeer lange gesprekken moeten voeren met mijn mobiel, dus zeer hoge belkosten. Helaas weer na al 1 dag geen internet, maar was het inmiddels zat om weer te bellen, dus stuurde een klacht via de email. Het hele verhaal opnieuw uitgelegd, dat sinds de nieuwe router het internet verschrikkelijk is geworden, terwijl dit verbeterd moest worden. Steeds moet de router gereset worden, of de stekker eruit om weer een paar uurtjes internet te gebruiken. Ook uitgelegd in mijn klacht, dat we geen behoefte hebben om naar hen te bellen, omdat we dit al 3 keer hebben gedaan en de belkosten behoorlijk oplopen en nu een langdurige oplossing willen. Wat was het antwoord; wij verzoeken u telefonisch contact op te nemen….ppfff, was zeker niet duidelijk genoeg. Aangezien ik inmiddels op mijn kookpunt zat, heeft mijn man nog één keer gebeld. Antwoorden die we kregen: dichter bij de router gaan zitten met het toestel waar je verbinding mee maakt, terwijl ik op dat moment 10 centimeter van de router af zat. Hoe dicht bij moet ik? Erin kruipen? Met alle toestellen? Andere oplossing; de oude router met modem maar weer aansluiten. That’s it? Terug naar het al langzame internet? De zogenaamde verbeterde de versie dan maar niet gebruiken. Terug bij af? Mijn man gaf aan, dat dit niet de oplossing was, maar het antwoord wat hij daarop terug ontvangt; hier zien we dat alles goed werkt en dat u gewoon verbinding heeft…..dus kunnen we verder ook niets doen. Met andere woorden…zoek het uit! We zijn nu hard op zoek naar een nieuwe provider.

Gewenste Oplossing:

Internet/wifi dat werkt!

Reactie van de melder van de klacht Weetheteffeniet

4 maanden geleden - Tot op heden geen oplossing! Service van Ziggo is ontzettend slecht. Tijdens het laatste telefoontje werd er zelfs gezegd....internet is voor Ziggo meer bijzaak. We zijn meer bezig met televisie. Uhhh...jullie adverteren alleen maar met razendsnel internet...schande!

Alle klachten die gemeld zijn door Weetheteffeniet