Klacht: Containers reinigen? Niet bij hun, maar wel ervoor betalen!

op 26 juni 2017 over Cleanprofs in de categorie Algemeen

Ten eerste; in al die jaren heb ik nog nooit zo’n waardeloos bedrijf meegemaakt als Cleanprofs BV.

Wij betalen al jaren voor onze containerreiniging (zowel groene als grijze container), echter is het de laatste maanden één groot drama bij dit “bedrijf”. Er wordt namelijk helemaal niks meer gereinigd door deze partij. Ronduit belachelijk.

Vervolgens stuur je ze een bericht dat je ontevreden bent met de huidige gang van zaken op 9 juni en vervolgens krijg je pas op 16 juni een nietszeggende standaard reactie terug.

Aangezien Cleanprofs BV helemaal geen enkele reactie onderneemt in deze situatie gaan wij andere maatregelen nemen.

Inmiddels heb ik de laatste 3 incasso’s terug laten boeken en de automatische incasso ingetrokken.

Cleanprofs, zoals in Clean Professionals? Laat me niet lachen… Eerder Clean Amatures of None-Cleaning. #cleanprofs #waardeloos

Dus pas op als je hier een contact afsluiten voor het reinigen van containers.

Zou ze sieren als ze een jaar gratis containerreiniging zouden geven, maar betwijfel het, want service en goede dienstverlening is bij dit zooitje ongeregeld ver te zoeken. En dan nog maar te zwijgen over de reactietijd.

Ik ga zelf mijn container wel reinigen, dan weet ik zeker dat die daadwerkelijk schoon is, dit in tegenstelling tot wat Cleanprofs beweerd te doen...

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cleanprofs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cleanprofs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cleanprofs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cleanprofs

Heeft op 19 september 2017 om 11:48 geantwoord