Klacht: Contact krijgen met Breman.

op 06 oktober 2017 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verhuizing doorgegeven en vragen om een bevestiging dat ik op het nieuwe adres ook het onderhoud aan de CV ketel ingepland kan krijgen Na 3 maanden, diverse e-mails en telefoontjes (wachttijd 17 minuten) zou ik teruggebeld worden. Nu 4 dagen later nog geen reactie van Breman.
Heel erg slordig want zo ga je niet met klanten om.

Gewenste Oplossing:

Dat er contact met mij wordt opgenomen om onderhoud te regelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Breman Installatiegroep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door TheoneTheo