Klacht: Contact en reactie

op 11 oktober 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Zowel ik als mijn zoon proberen al geruime tijd contact te leggen met het distributiecentrum in Delfgauw. Dit wil gewoon niet lukken, ook worden we niet terug gebeld ook niet door jullie klachtteam uit Amsterdam. Graag aandacht voor het volgende, Rajeev Djoegan is in april j.l. bij dit centrum te werk gegaan via een project via de heer Kouwenhoven ABN AMRO te Rotterdam. Hij is op een gegeven moment naar huis gestuurd daar zijn houding problemen opleverden met t tillen en sjouwen ( order picken) vervolgens krijgt hij een factuur van Tempo Team om zijn opleiding terug te betalen daar hij zijn werkzaamheden niet heeft voortgezet. dit klopt niet hij is door Albert Heijn zelf weggestuurd daar zijn rug parten ging spelen, dus door eigen constatering van jullie. Graag wil ik hier zsm contact over hebben daar Temp team ook een deurwaarder heeft ingeschakeld.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door shardevi