Klacht: Contact en oplossing vordering

op 02 augustus 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

22 juli kreeg ik een brief binnen mbt beslaglegging roerende goederen. Gelijk een email gestuurd om tot een oplossing te komen. Helaas geen mail terug tot afgelopen maand 31 juli. Ik kreeg een mail die hetzelfde is als de brief. Dit betekend dat mijn mail gelezen is en mailadres gekoppeld is aan dit dossier. Weer gemaild en weer geen reactie. Gisteren weer gemaild en weer geen reactie. Vandaag deurwaarder voor beslaglegging geweest, helaas dichte deur. Ik heb helaas te maken met meerdere deurwaarders maar die communiceren met mij binnen een redelijke termijn en staan open voor een oplossing. Deze deurwaarderskantoor is compleet het tegenovergestelde terwijl ze op tv als ‘menselijke’ deurwaarders overkomen.

-Reactie op mijn vele e-mails, lijkt mij niet zo heel moeilijk
- mijn aanbod overleggen met opdrachtgever
- aanbod afwijzen of nieuw aanbod doen
- allebei blij met de gewenste oplossing

Lukt bij alle deurwaarders, behalve bij deze lijkt het maar ben niet de enige als ik naar het aantal klachten kijk.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 08 augustus 2017 om 15:32 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,
Wij hebben u vandaag een inhoudelijke reactie op uw klacht gestuurd per e-mail. Voor meer informatie verwijzen wij u naar deze e-mail. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft, dan vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit.

Heeft op 20 augustus 2017 om 22:11 geantwoord

Klacht is niet opgelost, ik kreeg eindelijk reactie. Hierin werd mij gevraagd binnen 5 dagen te reageren op deze email, hierin was ik ruim op tijd. In mijn email die ik daarop verstuurde gaf ik aan binnen 5 dagen reactie, die termijn is ruim verstreken. Tevens als je kijkt naar werkdagen zijn ze daar ruim over heen dus klacht is er gewoon nog steeds. Vandaag een 'herinnering' gestuurd, hopelijk nu wel reactie.

Bericht van GGN Mastering Credit

1 maand geleden - Geachte heer of mevrouw, Wij hebben u zojuist een reactie gestuurd per e-mail. Wij ontvangen graag de eerder verzochte stukken van u, deze hebben wij tot op heden nog niet van u mogen ontvangen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze e-mail. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephan1984