Klacht: contact beeindiging

op 11 oktober 2011 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens FFF ben ik 4 dagen te laat met opzeggen en mijn contract is inmiddels weer met een jaar verlengd.
Ik ga hier niet mee akkoord want was overtuigd dat ik op tijd was.
Ik hield september aan en dat heb ik gedaan, maar nu zeggen zij dat de brief ipv op 6 sept, 2 sept bij hun had moeten zijn.
Ze willen op geen enkele manier redelijk zijn en ik mag gewoon tot 6-11-2012 blijven doorbetalen.

(dit kreeg ik via de mail) Je hebt getekend voor een jaarcontract. Jouw contract datum is 2 november 2010.
Je had dus voor/op 2 september 2011 moeten opzeggen. Jij hebt opgezegd op 6 september 2011.

Je bent nu inderdaad nog lid tot 2 november 2012.

Ik hoop dat je hierbij voldoende op de hoogte bent gesteld.

Gewenste Oplossing:

Dat ze mijn contract beëindigen.

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar webcare@fitforfree.nl en we nemen spoedig contact met je op!

Met vriendelijke groet,

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door chantal1991