Klacht: contact

op 22 juli 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

We hebben een e-mail van klacht.nl ontvangen om aanpassingen te doen in onze procedure. Terwijl andere bedrijven dezelfde procedure hanteren en het voor deze bedrijven wel akkoord is. Wij willen hier graag meer informatie over en telefonisch contact zodat we dit op een prettige manier op kunnen lossen. Echter weigert klacht.nl telefonisch contact met ons te hebben terwijl we dit verzoek al meerdere keren hebben neergelegd. Klacht.nl wil dat wij dingen aanpassen maar weigeren hier vervolgens aan mee te werken. Erg vervelend en absoluut niet van deze tijd. Als een bedrijf als klacht.nl zelf niet weet hoe ze service moeten bieden, is het niet echt een betrouwbare website te noemen om klachten te plaatsen of af te handelen. In de e-mail die ik heb ontvangen van Klacht.nl gaven ze aan dat bol.com dit bijvoorbeeld wel mag omdat zij betalen voor hun account. Niet erg transparant, gebruiksvriendelijk en betrouwbaar. Ook wordt ons die optie niet geboden. Ik verzoek dus nogmaals om telefonisch contact met ons bedrijf op te nemen zodat we de klachten die geplaatst worden op de juiste manier kunnen afhandelen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door