Klacht: Geen reactie op klacht (claim)

op 30 december 2011 over Conner & Davis in de categorie Verzekering

Bij Conner & Davis (alias ‘Safe & Sure’) op 13 december 2011 een schadeclaim ingediend i.v.m. waterschade aan mijn GSM. Hierop na 4 dagen (via post) een vragenlijst gekregen om precies uit te leggen hoe die schade heeft kunnen ontstaan……hetgeen heel begrijpelijk is! Die zelfde dag heb ik hen de antwoorden op de vragen per email laten toekomen. Hiervan kreeg ik na 3 dagen de bevestiging van ontvangst en de mededeling dat men deze ter verwerking aan zouden bieden. Eergisteren (woensdag 28 dec.’11) nog steeds niks gehoord, dus een korte email gestuurd met het verzoek om mij te laten weten wat de stand van zake is. Vandaag nog steeds geen antwoord van deze firma. Dus….weer een email gestuurd en hen een week de tijd gegeven om mij verslag uit te brengen over ‘hoe en wat’. Indien ik binnen die week geen bericht van Conner & Davis ontvang, zal ik stappen tegen ze gaan ondernemen (heb volledige rechtsbijstand). Volgens Belcompany-medewerker(s) probeert Conner & Davis zich steeds vaker onder hun uitbetalingsplicht uit te glippen en doen dat door nergens op te reageren, zodat klanten al gauw de neiging hebben om het erbij te laten zitten. NIET MET MIJ! Ik zal tot ’t uiterste gaan.

Uitbetaling (mag via tegoedbon) van het bedrag welke mijn defecte GSM destijds gekost heeft. Helemaal conform de polisvoorwaarden.

Alle klachten die gemeld zijn door RonL.