Klacht: ben nu 3 maanden me iphone kwijt

op 19 november 2011 over Conner & Davis in de categorie Verzekering

nou ben 3 maanden me iphone kwijt
heb hem laten vallen en deed het niet meer
vervolgens op laten halen en na 5 weken weer terug gekregen waarna hij het na 1 minuut het weer niet deed dus dezelfde klacht de volgende dag opgehaald en na 5 weken weer teruggekregen na vele bellen en ongeintresseerde mensen aan de telefoon heb gehad kreeg ik hem weer terug
vervolgens ben ik hem aan het installeren en weer hetzelfde probleem dus weer gebeld en toen kreeg ik doodleuk te horen dat het aparaat al opstart problemen daar had dus kapot terug gestuurd naar mij vervolgens aangetekent weggedaan voor omruiling voor een nieuwe telefoon ben nu 4 weken verder en ze weten nog niks ik moest maar geduld hebben maar niet in de gaten dat ik me iphone al ruim 3 maanden kwijt ben maar wel een abonnement moet betalen van 45 euro per maand terwijl ik er nu niks mee kan twee klachten emails gestuurd waar vervolgens niet op word gereageerd en nu nog steeds wachtend op me telefoon
echt waar een verzekering van niks snap niet dat deze verzekering nog bestaat want hoor heel veel klachten van hun
en je zit met je handen in het haar want je komt niet verder
je wordt steeds afgescheept en je kan nergens je klacht kwijt en er word nergens op gereageerd!!!!

dat de verzekeringsmaatschapij goed met de mensen omgaat en de service geeft die ze verdienen en niet laconiek met de mensen omgaat

Alle klachten die gemeld zijn door miranda4376