Klacht: Conducteur keek de andere kant op?

op 12 oktober 2011 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op vr.7 okt. om 10.00 u. met 5 personen proberen te vertrekken vanaf Etten-Leur naar Arnhem. Na netjes iedereen te hebben laten uitstappen begon iedereen in te stappen. Toen er nog 6 personen buiten stonden ging er een fluit en zagen nog 2 personen kans binnen te geraken. 4 mensen stonden voor een gesloten deur waar geen beweging meer in te krijgen was. We hebben geen conducteur gezien (perron was helemaal leeg op die 4 personen na). Ne een 2e fluitsingnaal vertrok de trein en bleven er dus 4 personen pal voor de dichte deur achter. Er was geen sprake van treuzelen o.i.d.; het regenede en we wilden echt wel naar binnen!

Wij stonden echt sprakeloos en het woord "hufterig" was het 1e wat ons te binnen schoot.Ik reis wekelijks met de trein en heb best al veel situaties meegemaakt maar dit slaat echt alles.Wij hebben extra kosten moeten maken om ons bij de 2 reeds in de trein aanwezige personen te voegen en los van een reprimande aan de condusteur vind ik een geldelijke tegemoetkoming wel op z'n plaats.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid E