Klacht: Concert Rick Ross

op 18 oktober 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Ook ik heb kaarten voor het Rick Ross concert gekocht voor zaterdag 25 juni. Direct toen bekend werd dat het concert werd verplaatst ben ik begonnen contact te zoeken met See Tickets. Vanaf het begin verwijzen zij door naar 1st priority, maar deze laat totaal niets van zich horen. Ik heb er inmiddels talloze mails en inmiddels ook brieven aan gewijd, maar nog altijd geen reactie. See Tickets schuift de schuld en verantwoordelijkheid in de schoenen van 1st Priority, maar omdat die niets van zich laat horen is de klant de dupe

Aankoopkosten retour + vergoeding voor alle telefoontjes, mailtjes en brieven die ik er aan heb moeten besteden

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 06 augustus 2012 om 15:45 geantwoord

Na het definitief niet doorgaan van het concert van Rick Ross bent u hierover geïnformeerd en hebben wij u de benodigde informatie toegezonden. Wij betreuren alsnog het niet doorgaan van het concert en vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

See Tickets Nederland BV
Customer Care

Reactie van de melder van de klacht jonkerkarin

6 jaren geleden - See Tickets heeft de klacht in behandeling genomen en direct gesloten (wat zij noemen "afgehandeld") In mijn optiek is dit geen oplossing. See Tickets heeft mij inderdaad geinformeerd over het feit dat het concert niet door is gegaan, maar verder heeft See Tickets niet anders gedaan dan het probleem afschuiven op 1st Priority. See Tickets is nooit van plan geweest om gemaakte kosten te vergoeden, terwijl ik de nodige kosten heb moeten maken door hen te moeten bellen en vervolgens te mailen. Er werd mij door een medewerker van de klantenservice van See Tickets de belofte gedaan dat als ik de tickets zou scannen en mailen ik de volledige gemaakte kosten betaald zou krijgen. Tot op de dag van vandaag heb ik enkel gehoord dat het het probleem van 1st Priority is en nog altijd heb ik geen geld gezien. Dit is te makkelijk afgedaan door zowel See Tickets als 1st Priority. Zeker geen aanrader om met hen zaken te doen!

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Eventim beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jonkerkarin