Klacht: bestelling betaald op 26 oktober en tot op heden geen product ontvangen

op 06 december 2011 over Computermaxx.nl in de categorie Computerwinkels

Op 26 oktober via internet een laptop besteld en betaald.Het product zou op voorraad zijn en binnen 4 dagen geleverd worden.Na het ontvangst an de bevestiging stond dat de laptop binnen 7 dagen geleverd zou worden.Ik heb diverse malen geprobeerd telefonisch contakt te krijgen zonder resultaat.Ik heb gemail via de site hierop kreeg ik wel antwoord van x.,hij had telkens een andere smoes waarom ik nog niet geleverd heb gekregen.Ik heb via mail mijn aankoop ongedaan laten maken en mijn geld terug geeist en gezegt dat als dit niet gebeurd ik juridische stappen zal gaan onder nemen.Ik heb al het mail verkeer wat ik gehad heb met x.uitgeprint voor eventueel bewijs van zijn beloftes omtrent mijn bestelling,ik ben ook in Woerden geweest bij het pand maar ook daar was niemand aanwezig.Het laatste wat ik op mail heb van hem is dat hij woensdag 7 december mijn geld terug stort op mijn rekening.

Mijn geld terug

Bericht van Computermaxx.nl

8 jaren geleden - wij van computermaxx kunnen geen gegevens over u vinden in onze webwinkel, heeft u de bestelling gedaan bij laptopmaxx oid. Deze websites zijn nog steeds in beheer van Dutch Computer Trading. Kunt u ons uw order nummer sturen zodat wij een en ander kunnen controleren mvg.computermaxx

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Steenbakkers