Klacht: Computer kapot

op 07 juli 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

In 2015 een Lenovo allinone computer met touchscreen gekocht bij Bcc in Utrecht,
Het betrof een showmodel, wat niks uit maakt, bij thuiskomst duurde het al lang met opstarten,even leeg maken was advies, klacht bleef aanhouden.
Naar Bcc terugeweest hebben hun hem leeggemaakt, bleef het even doen,
Naderhand nog 2 keer weggeweest,in het eigen filiaal hebben ze dit gedaan,
Afgelopen April 2017, geiist dat ze hem opsturen naar Lenovo, na een maand terug, ja de harde schijf was kapot, alle foto’s en gegevens weg.
In Juni kreeg ik hem terug, hele scherm in diggelen, weer teruggestuurd, Zaterdag 1 Juli kreeg ik bericht dat hij onherstelbaar is, en ik voor 850 euro een nieuwe computer mocht uitzoeken, ik ben daar niet blij mee, alle foto’s zijn gewist,gegevens enz.
Ik naar Bcc in Utrecht, lachen ze je gewoon uit en wees blij dat je een nieuwe krijg, ik ben hier al 2 jaar mee bezig.
Nu er is voor 850 euro geen Lenovo met touchscreen, alleen veel mindere kwaliteit computer.
Wil mijn 850 euro teruggestort hebben, verzekering van hun hebben hun uitbetaald.
Ben aan het bellen naar custumer care iedere dag, omdat ze me terug zouden bellen, appen, krijg je standaardantwoorden,nu vandaag het kan wel weken duren.
Dat is de druppel, wil een klacht indienen, ik zet nooit geen stap meer binnen bij de Bcc.

Als ik het bedrag van de computer terug krijg, en wil evt wat ze beloven gecompenseerd worden, ik moest er ook een garantie bijkopen van 149,95.

Ik ben er klaar mee.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 31 juli 2017 om 10:31 geantwoord

Beste Delilah1999,

Vervelend om te vernemen dat u een niet zo beste ervaring had met uw all-in one computer en het reparatietraject.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak welke u heeft ondervonden.

Op het moment dat een pc of laptop in het reparatie traject gaat, moet er van te voren gemeld worden dat alle instellingen worden teruggezet naar fabrieksinstellingen. Het is daarom altijd raadzaam om een back up te maken van uw bestanden.

Uiteraard bestaat er de mogelijkheid om uw aankoopbedrag terug te krijgen.

Ik wil u er graag verder mee helpen. Zou u mij een mail kunnen sturen met uw contact gegevens IBAN rekeningnummer en eventueel het ordernummer van de aankoop?. Dan ga ik kijken wat ik voor u kan betekenen.

De mail kunt u versturen naar: customercare@bcc.nl

Ik zie u mail tegemoet,

Kim