Klacht: compliment swiss sense

op 17 juli 2012 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben eind December een bed boxspring besteld bij Swiss Sense. Heel fijn en goed geholpen bij het filiaal in Zutphen. 16 weken levertijd,wel lang maar we hadden de tijd. Toen ik op een gegeven moment op internet alle klachten las schok ik enorm. We hadden zoiets van,dat zal ook iets voor ons zijn. 5 weken voor de week van levering werden we gebeld,dat ze ons over 4a5 weken zouden bellen om het bed te leveren. In de lveringsweek heb ik wel zelf moeten bellen(dat was jammer),maar het bed was binnen. Alleen kon het bed alleen op vrijdag bezorgt worden. En aangezien wij dan werken en geen vrij konden krijgen,hebben wij het bed 2weken later laten bezorgen. Een week voor de afgesproken bezorgdatum werden we gebeld dat er een extra rit ingepland stond met ons bed. Zo werd het bed keurig bezorgt en gemonteerd. Gelukkig gaat het ook goed bij Swiss Sense.

Bericht van Swiss Sense

5 jaren geleden - Bedankt voor uw positieve respons. Webcare Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door Familie Doldersum