Klacht: Compliment Rene Folkerts

op 03 februari 2014 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Beste ANWB,

Afgelopen december heb ik een mechanische brakedown van mijn auto ervaren. Ik was samen met mijn vriendin net een kerstboom naar huis aan het brengen en moest vrij snel na thuiskomst aan het werk op Schiphol. Helaas begaf mijn volvo (3-SBV-24) het onderweg naar huis al. Rene kwam naar ons toe om ons te helpen en vertelde ons dat het vandaag niet meer gerepareerd ging worden. Waarop hij voorstelde onze auto naar de garage te slepen. De garage is helaas aan de andere kant van het land waarop hij aanbood ons naar huis te slepen. Na ons veilig thuisgebracht te hebben vroeg hij mij hoe ik nu, al een uur te laat…, naar mijn werk moest. Waarop ik antwoordde met de bus en vervolgens de trein zou gaan. Hij heeft mij toen een lift in de goede richting gegeven waardoor ik uiteindelijk niet zoveel te laat meer was. Ook eindigde de dag zoveel beter dan verwacht dat ik dacht, dit is een complimentje waard. Hierbij. Ik wil Rene Folkerts hartelijk bedanken voor zijn goede klantgerichte hulp. Hij was vriendelijk, empathisch en vaardig. Het probleem was snel duidelijk en de ‘helaas’ niet bestaande oplossing dus ook.

Hartelijk bedankt. Ik hoop dat jullie mijn dank ook overbrengen.

Koos Esser

Alle klachten die gemeld zijn door koosesser