Brief voor klacht over Jumbo Mobiel
[Jumbo Mobiel Adres]
[Jumbo Mobiel Contact E-mail]
[Current Date]
Onderwerp: Wettelijke klacht - NIET VERGOEDE PREPAIDKOSTEN
Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf deze officiële klacht als gevolg van ernstig onbevredigende dienstverlening door Jumbo Mobiel, die in strijd is met mijn rechten als consument onder de Consumentenwet in Nederland.
U weigert de volledige compensatie van mijn prepaidkosten voor de 2G Sim te verschaffen, een handeling die ik uitermate onrechtvaardig en respectloos vind. Niet alleen werd mij een onvoldoende compensatie van een cadeaubon ter waarde van €20 aangeboden, maar ik ben ook mijn telefoonnummer kwijtgeraakt waardoor ik veel tijd moest besteden aan het informeren van al mijn contacten over mijn nieuwe telefoonnummer.
Ik wil nogmaals benadrukken dat ik compensatie eis van al mijn prepaidkosten, minus enkel de voorgestelde cadeaubon. Dit is na bijna een maand communiceren met Jumbo over deze kwestie tot nu toe niet gerealiseerd. Ik vind het zeer teleurstellend dat, ondanks Jumbo's zogenaamde '7 zekerheden'-beleid, waarvan 'Niet tevreden, geld terug' en 'Jouw wensen staan centraal' deel uitmaken, deze zekerheden in mijn geval niet zijn nagekomen.
Mijn 2G prepaid Jumbo SIMkaart stopte met werken, zowel bellen als SMS, in februari. Ondanks het verhogen van mijn tegoed functioneerde de SIMkaart nog steeds niet. Na contact met de Jumbo klantenservice werd mij verteld dat mijn belaccount werd gesloten en ik geen compensatie kon verwachten. Dit soort sloppy behandeling is volstrekt onacceptabel en tegenstrijdig met de berichten over de stopzetting op tweakers.net.
Ik ben sinds 13 jaar klant bij Jumbo, en het ongemak van het verlies van mijn nummer en het handmatig bijwerken van mijn contacten is iets wat geen enkele klant zou mogen ervaren.
Ik eis wederom passende compensatie van al mijn prepaidkosten, bij voorkeur op mijn bankrekening in plaats van een cadeaubon. Het totale bedrag is bij Jumbo bekend.
Ik kijk uit naar uw dringende reactie en passende actie op deze kwestie.
Indien er geen adequate oplossing wordt bereikt, behoud ik mij het recht voor om deze kwestie voor te leggen aan de betreffende klachteninstantie, en indien nodig verdere juridische stappen te ondernemen.
Met vriendelijke groet,
[Uw naam]
[Uw adres]
[Uw telefoonnummer]
[Uw emailadres]